alla hjärtans dag

Alla hjärtansdag idag, någon som missat det? Inte tess iaf, hon langade ut rosor till oss imorse. Seriöst, finns det någon sötare? Jag skulle kunna gå runt och vara lessen idag för att jag är ensam, men nä, jag har världens bästa vänner som också är ensama och tillsammans är vi bäst. Och jag och tina köpte allahjärtans dag choklad idag på konsum (och då fick man även rosor gratis). Sen fick jag lite kort hem idag på brevlådan och min lill granne kom och lämnade ett kort, men jag hann inte säga tack för då hade han kutat hem. Och idag var det såklart hjärtformade plättar till lunch, MED GRÄDDE. första gången i mitt liv som jag får grädde till plättarna I SKOLAN. det var mums.. och de hade även satt ut puss/kram/hångel-rutor i skolan och ni kan nog sågissa er till vad man skulle göra där. Och sen var det kärleks tipsrunda med massa frågor och på morgonen när man kom fick man lappar där de stod saker man skulle göra under dagen, jag fick: tacka för maten. jag gjorde det också! Som sagt är det torsdag, vi har varit lite inaktiva några dagar, jag vet inte vad victoria har gjort men jag har varit hos pappa och inte alls hunnit blogga. Och juste, jag och mathilda ska ju till grekland och hennes kompis hade lärt oss lite fraser som kunde vara bra att kunna som vi övade lite med i skolan och sen var det en grek där helt plötsligt, han bara satt där, och då fick han hjälpa oss och nu kan vi allt man kan kunna. Idag postade vi våra kuvär också. Vi är redo! Sen snöade det idag, eller hagel kanske, typ klockan halv fem tror jag. Nu är jag hungrig, men det skulle inte bli mat förän sent för grönsakerna som mamma skulle ha till soppan hade ruttnat. Kul.. Nu ska jag gå. Hejdå :D:D<33

Kommentarer
Postat av: siames

vi fick oxå hjärtformade plättar med grädde :D

2008-02-14 @ 20:26:40
Postat av: erika

haha nej är de sant? kanske var samma tant som gjort dom! eller så kanske de beställt dem.. vet inte . siamesgos!

2008-02-14 @ 21:34:26
Postat av: siames

haha, det va nog samma tnat :) älska den tanten lixom

2008-02-15 @ 07:33:31
URL: http://nicolinaas.blogg.se
Postat av: Anonym

och jag fick hjärtisplättar idag med:D fast utan grädde och bara med sylt.

2008-02-15 @ 17:45:55
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: Anonym

nej vad coolt. värsta bästa hjärtisplättis gänget today:))

2008-02-15 @ 19:44:46
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0