erika bloggar

Jag lever! Faktiskt. Fastän jag inte bloggat på ett tag, men jag har legat i koma eller nåt.
När bloggade jag sist?ska bara titta.. Torsdags typ, sen minns jag inte vad som hände.


Men fredag iaf! Åt mat hemma, minns inte vad.. Typ pasta och nån grej till det. Träffade victoria sen och vi kutade till ica och köpte snask, hade lite svårt att bestämma oss. Sen kutade vi hem, kollade på en film, sen somnade vi. Sen vaknade vi och tittade på en till film. Bästa kommentaren var ju "de kanske är avundsjuka på våran sammanhållning" det gjorde våran kväll så vi passade på att mysa lite extra tillsammans. Sen på lördagen var det bara att kuta upp tidigt tidigt och hem och äta och duscha och så. Sen bokade mamma resa till mej och mathilda i sommar. Kreta, vi kommer dö!! Sen åkte jag till spånga och träffade mathilda och lovisa, sen åkte vi till handen och träffade tina. Handlade lite och gick i centrum. Sen åkte vi hem till tina och sen kom saga, tess och erik. En del människor badade, jag är stolt. Vattnet var nollgradigt. Och jag skulle aldrig i mitt liv göra det. Men jaja. Vi mös och kollade skräckfilm sen. Söndagen upp och hoppa tidigt, åt tinas frukost sen kutade till bussen (nån hade slagit sönder buskuren) och sen mot stan och mc donalds. Allting rullade på fett bra och tiden går alltid så himmla snabbt. Men sen när jag skulle städa, så hände seriöst det läskigaste som någonsin hänt mig. Jag skulle städa på stora toan och sätter som vanligt i nyckeln och öppnar men sen får jag en chock. För på golvet ligger en människa, helt stilla och blod. Jag dör, nästan. Börjar gråta liteoch säger de till dem andra och de ringer polisen och väktarna. Sen väntar vi ett tag, sen fick jag gå hem så jag missade vad som hände sen. Men antingen var det nån som hade svimmat eller nån knarkare som hade tagit överdos eller nån som dött. Vet inte, men läskigt var det iaf. Så jag vandra hem och pluggade,gick inte så bra. Därför ska jag plugga lite nu. Hälsa mig lycka till. Idag var det måndag och jag glömde prova skolkläder, tyvär! Menmen. Hejdå<33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0