hon lovar mig att alltid stanna kvar

image306

jag liksom gillar den här bilden.

jag har just sett att millisen är sugen på skräckis ikväll ! wihuu liksom, älska skräckfilmer !
hoppas på att vi får med oss våra andra vänner som är hemma, men sarisen säger att hon är lite sjukling :/ så vi får se hur de blir med henne, men kanske sebbis och mille är på ? lets seeee helt enkelt

jag lider lite med tungisen som är ute och letar apu idag, det är liksom inte det lättaste, och inte de roligaste heller.. men lets hoppas att hon hittar en liten söt salong där hon kan mysa runt varje fredag !

jag och min syster har precis ätit choklad tårta, vi känner oss tjocka men när det är lov så får man väl svulla, visst ?
hon är desseutom sjuk, och hon ska ju inte behöva svulla själv.. (a) mihiii
vi kollar på vänner, snart är de gilmore girls och sen oc, undrar om jag ska se allt det, kanske :)

pusss gullbarn <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh vad söta :))!!

2008-02-27 @ 18:57:53
URL: http://matsii.blogg.se
Postat av: Sara

Tjockisar! ÄLSK

2008-02-28 @ 11:28:16
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0