i know who killed me

Bloggen kallar. Jag tycker vi borde fixa ny desing idag.
När bloggade jag sist? okej en vecka sedan. Jag har inget minne, men jag har fått nya kläder på mc donalds, har haft tre provn den här veckan (jag lever fortfarande) och har även haft 5 håltimmar och ska ha två till imorgon. Jag har beställt skolkläder, eller skolbyxor, blå tror jag eller svarta, minns inte. Ikväll ska jag se I know who killed me hoppas den är bra och hoppas min tjej är på att köpa 10 kronors chokladbollar på vivo. Jag ska till kreta i sommar och jag är lycklig, vi spelade badminton på gympan i onsdags och jag hade rosa hår häromdagen. Jag har gymmat och fått feta träningsvärken i magen så idag fick jag stretcha. Jag kunde inte skratta på hela dagen, eller jag kunde men det gjorde bajsont. Men jag gjorde det iaf, det är svårt att låta bli.. Idag var det wook i skolan och jag älskar det. Min skola har bästa maten i alla världens skolor. Och alla som vill äta något gott ska äta new york special på mc donalds! Och jag tror inte den kommer finnas så länge, eller kanske 1-2 veckor till. men ÄT ÄT ÄT! (den är feeeeeeettt god) Jag har köpt present till födelsedagsbarnet också, inget specielt men bara nånting. Det är så jobbigt att köpa presenter till folk för det känns alltid som att man köper något bara för att köpa och inte för att man vet att personen vill ha det. Och jag vet själv hur det är när man får något man inte vill ha eller inte kommer använda. Men de blir nog helt okej.. Hon ska som sagt ha middag imorgon så, fett najs. Igår träffade jag siamesy och vi mös och promenerade (hon ville åka tunnelbana) och käkade två glassar på mc donalds.
Aaaaaaaa nu ska jag plugga<33 eller äta, nånting ska jag göra iaf. PUSSE!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0