i know who killed me

tjo nu är jag och nariz<3 vi är här och myser och har sätt i know who killed me, den var väl helt okej, lite äcklig, ganska bra. nu springr victoria och hämtar en klänning.
vad ska hon ha på sej imorgon? kom med förslag! vad ska jag ha på mej imorgon? kom med förslag!
vi har även svullat och så, vi tänkte faktiskt nästan kuta till vivo och köpa extra chokladbollar för att magarna kurrade. Det är för fan sjukt att det kostar 10 spänn för 6 chokladbollar. vad är felet? asså det är inge fel på dem.. de är de som är felet. Men varför så biliga?
Victoria tar över

just nu står erika här halvnaken i mitt rum och provar kläder som vi snott ur min systers garderob. najsi liksom .
och tunikan sitter finfint vill jag lova :)

nu ska vi checka skolkatalogen, pusss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0