kärlekigt

helluu, har precis ätit frukost och sitter här och funderar på vad jag ska hitta på idaag..
igår hyrde jag film med mammi och pappi, 'vänner för livet' den va ganska bra, men lite långtråkig faktiskt !

imorse när jag vaknade kom jag att tänka på en sak, för prick två år sedan var vi på konfaläger i idre, hallå.. TVÅ ÅR :O det är sjukt.. och vi hade det sjukt underbart, så bara för det sätter jag in några bilder från våran vecka i idre !



nostalgi typ <3

nu ska jag kanske kolla på film med syster min, eller duscha.. vi får se !
ikväll tror jag att jag ska leka med rikard och milla, dom undrade om jag var villig att leka med dom, det är jag !

tungpuss folket

Kommentarer
Postat av: millutt

oh my GOD haha! va söta vi är.. :D

2008-02-27 @ 13:42:45
URL: http://matsii.blogg.se
Postat av: Sara

:O
Jag kollade på dom där bilderna typ i förrgår eller nått! xD

SAKNA!

2008-02-28 @ 11:29:06
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0