massor

nu känns det som att jag har massor att berätta om, så förbered er på ett långt inlägg, och nu när erika inte är hemma så mååste ju faktiskt jag skriva lite ! jag är föresten 17 nu ! wihuu

i fredags var jag på apu till typ 3, då nico sa att jag skulle komma och möta henne vid brommaplan, så det gjorde jag och vi tog ut pengar och åkte vidare till ängbyplan där vi köpte mat och lämnade massa pengar till rikard . sen bar de hem till mig där nico hade både kläd och perfym ångest, men det ordnade sig och milla sabina erika sara och tesso kom och åt mat och tårta ! mat från wooken (favoriit! <3) och hembakad tårta som blev suuper god !

efter mat och tårta volumemastrade vi lite och sen gick vi ut och mötte upp emma natta och kajsa och det bar vidare hem till alexander . vi fick sitta och vänta en lång stund på att rikard skulle kommma, men han kom tillslut och det blev 'fest i byn' liksom !
jag blev attakerad av galna vänner som försökte dränka mig med cider på tolvslaget, jag blev jätteblöt och mitt hår blev äckligt, men vad gör det ? vi hade ju kul liksom :) när vi tillslsut skulle hem på natten var alla döda och det blev en lång promenad innan vi äntligen kom hem. men de va en lyckad kväll ! :) 

min familj kom och sjöng för mig på lördagmorgonen med paket och frukost på sängen, tidigt var de men dom va söta :) jag kravlade mig upp och in i duschen och efter de mådde jag faktiskt rktigt bra ! sjöng lite singstar med syster min och sen bar de av ut i vårvädret för att hämta upp saker hos både nico, erika och sara . det blev prommis med erika och mys i parken med sara :)

väl hemma igen var det bara att göra sig iording för att åka till staden för att äta middag med familjen, det var mys och mycket god mat :) sen kom vi hem och sara kom och lekte, vi somnade tidigt, det var skönt .

söndagen var de släktmiddag med god mat igen och godig tårta oxå . mys med wallander och så .

sen var det måndag och då lekte jag med mina söta, sara och milla . vi var först och solade och sen åkte vi och köpte förg till tungans hår, efter mycket om och men blev hennes hår väldigt fint !
sen åkte vi och mötte mille och rikard och vi åkte till sergel och va på bio, as bra film ! cloverfield, den va jättebra, se!
efter de åkte vi hem till sara och kollade på rosa the movie och nått mer som jag sov förbi, pojkarna stannade länge och jag tror att dom gick vid 4 eller 5, då la vi oss och sov, fast jag hade redan sovit ett tag, men iallafall (a)
på morgonen åt vi lång frukost och kollade¨på stefans film igen, hihi gull . sen gick jag hem i äckelvädret och har bara chillipillat hela dagen . snart ska jag äta mat, sen vill jag köpa godis .
jag undrar när vi ska dricka cola med sebbis.. får fråga honom !

pussss ! <3

Kommentarer
Postat av: Sara

Snacka om att fira i dagarna tre hörru! :D
ÄLSKAR DIG BÄSTIS!

2008-02-28 @ 11:29:51
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0