mouse

hola, nu sitter vi två fetknoppar här och chillar. nu fick vico ett sms av  sara (min snyggkompis).
vi har lookat bio, gone baby gone den var AS BRA! vi dog nästan och de bredvid oss tillrättavisade oss och sa med en barsk ton: kamma er, det prasslar alltför mycket. vi ba exchuasuee us? men vi vågade inte börja bråka, eller lixom filmen började typ. Vico tyckte de skulle vara kul att gå till atack mot dom och ba nu jävlar, då skulle hon känna sig nöjd. Men icke, istället satt vi och nosade på varandra och tittade film, sen läckte min dricka ut och de va onajs. Filmen var som sagt as bra och allt annat, lite läskig. Sen såg vi en kille som hoppade ner på spåret och vico tror att han var drogad, jag med. Men sen hoppade han upp igen och då kom tuben och han sa hejdå och vi kunde fortsätta hemåt. Nu käkar vi sötsaker och svullar lite lagom mycket sådär. Nu ska vi hitta på något roligt. Förresten var jag och hämtade victoria idag på apun eller vad de heter nuförtiden och jag är så stolt kan jag säga, så hon har utvecklats sedan innan hon började där. Vilka framsteg, helt otroligt. Fick en liten rundvandring i salongen och så, mycket fint. Där måste hon trivas. Eller inte.. Otroligt.
Pussar och kramar och allt som hör livet till!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hihi, ni två är för söta (:
Ledsen att ni inte fick leka med oss igår, men det blev endå tidig kväll så..
Härligt att filmen var bra! :D

Hjärtos

2008-02-02 @ 14:17:35
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0