Onsdag

Tjing, nu äter jag brända muffins och snart ska jag börja skriva min historia uppgift! Jag fattar inte så mycket egentligen men de ska väl gå bra får man hoppas. Igår var det tisdag, semmeldagen, fet-tisdagen, fettis-dagen eller vad den nu heter. Jag tror jag åt tre eller fyra semlor på hela dagen, en wienerbröds och en saffrans och sen vanlig. Mumsigt var det iaf må jag säga. Siamesen har även klippt mig och det blev super. Vet inte vem hon ska klippa nästa tisdag men ifall du läser detta: var inte orolig, hon är skit duktig och det kommer att bli bra! Idag är det onsdag, hade simning, först fick vi livrädda varandra, sen leka kortlek då man fick massa kort typ och sen nån boll-lek som var helt oookej. Sen hade vi lunch och två lektioner, slutade 2 typ, sen chillade jag och mathilda lite. Men okej, historia var det, ska försöka skriva klart det idag så jag slipper imorgon! Pussiluss<3333<333<33<3<33

Kommentarer
Postat av: siames

ååh, gulle

2008-02-06 @ 16:15:15
URL: http://nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0