snodde en lista av min tungpussare

Ditt namn: Victoria Matilda Kalmbäck
Längd:  176 cm tror jag !
Spelar du något instrument: nej,
Vem är snyggast: det vet man aldrig
Vad vill du ha just nu: jag tror att jag vill ha en kopp te !
Vilka sjukdomar har du: jag har diabetes
Fobier: SPINDLAR
Känner du en snygg tjej: ja, många faktiskt :)
Har du körkort: är på god väg.. (;
Åsikt om jultomten: har ingen åsikt om honom :P
Vill du gifta dig: japp
Tycker du att du är attraktiv: haha, inte så
Din hårfärg och frisyr: lite mellanblont, slingat, väldigt uppklippt, raakt hår
Skolväska just nu: har en jättestor frisörväska
Har du glasögon: noope
Hur ser din plånbok ut: röd med en rosett
Favorittv-program: just nu kanske gossip girl
När ska du festa nästa gång: det vet jag inte, men ganska snart får vi väl hoppas
Vad köpte du senast: popcorn
Hur mycket pengar har du: no idea
Hur svarar du i telefonen hemma: 'hej det är victoria'
Senast kramat: mor min
Vem sov du hos senast: sara, igår.. :)
Stjärntecken: fish
Ögonfärg: blå
Kroppsform: haha ?
Kall favoritdricka: gillar massa :P
Varm favoritdricka: det måste nog vara te
Säger ofta: 'skoja inte!' undra vem jag har fått de av ? :P
Saknar du någon: ja, det gör jag väl
Du fikade senast: hum.. för en liten stund sen med mor och far :)
Senast sedda film: vänner för livet !
Hur känner du dig nu: trött trött
Kan du laga mat: kan väl, men resultatet brukar bli lite sådär..
Vad pluggar du: pluggar till frsör
Vad tycker du om fötter: det kan väl vara ganska äckliga, men nödvändiga !
Är du smart: nja, jag klarar mig iallafall !
Är du aktiv i skolan: ibland (a)
Lesbisk:  nope
När och varför grät du senast: hemlis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0