söndag söndag söndag

söndagar är verkligen sånna dagar som bara är, man är alltid fett seg, iallafall jag (a) men idag var jag ju tvungen att gå upp massa tidigt efter som att jag sara nico alex och sebbis hade konfaträff med våra små söta konfirmander . så 09.50 var jag i ängbykyrkan och det var ja.. tidigt
klockan två var det slut där och då åkte jag hem och åt och kollade på tv, och sen sov jag fram till middagen . fattar inte varför jag var så trött, för såå sent blev dte ju inte igår, knas ^

i fredags natt tog jag och erika en långpromenad, det va supermys, bara så att alla vet. när vi kom tillbaka gjorde vi te och låg och myste i sängen tills vi somnade, mysfaktor 3000.
vi hade ställt klockan på 9 på lördagmorgonen för att vi ville hinna in till stan ganska tidigt eftersom att erika skulle till sollentuna sen, så klockan 9 vaknade vi och tänkte att vi kunde ju ligga kvar liiiite till, men nej.. så blev det inte. istället vaknade båda med ett ryck halv elva, och då lät det typ 'ÅÅÅÅNEJ, klockan är halv elva!' vi hade ju liksom bestämt att åka halv elva.. men vi var duktiga och skyndade oss och kom iväg halv tolv typ !
sabina kom och sällskapade oss i stan oxå, det var trevligt.. :) vi köpte lite smågrejer och sen ställde jag och sabina oss på en överfylld tunnelbana med massa tanter som trängde sig in mellan oss, så det blev inte direkt så mycket prat på vägen hem.. men vi träffas ju iallafall på onsdag.. :)

när jag kom hem i snöstormen var de dusch och mat som gällde, sen bar det ut till chrisse lååååååångt borta på ekerö . jag, sara, nico, milla, alex och mille åkte dit med film, godis och ramlösa och mös gärnet hela kvällen, tills sista bussen gick och vi åkte tillbaka till brommaplan, kallt och snöigt .

nu är det så här att det går två filmer på tv och jag vet inte vilken jag ska se, beslutsångest .

she's all that eller wallander - innan frosten ?

 

börjar iallafall se lite på den första eftersom att den börjar en timme tidigare.. :)

pusshejs sötos


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0