torsdag

varför händer det ingenting på lektionerna längre ? vi glr ingenting på frisörlektionerna känns det som, kul liksom..
idag hade vi ju bara en lektion, 9-12. först gick dom igenom individuella valen och jag har ingen aning om vad jag ska välja, det var komplicerat .
sen var det efileringsteknik och det tog typ en minut, så där stog vi med ingenting att göra i en timme typ, tråk .

kom iallafall hem för typ 3 timmar sen, och det ända jag har hunnit med är ätit och sprungit. duktigt dock. och innan jag ska iväg på ledarutbildingen så ska jag hinna duscha och äta middag, men det kommer jag hinna gott och väl, men om jag känner mig så kommer jag ändå få stressa sen, men aja.. :)

imorrn är de apu igen, ångestattack typ. men vi får stå ut, visst mill?
nu ska jag hoppa in i duschen, pusss !


Kommentarer
Postat av: milla

tveeksamt faktiskt!! :o

2008-02-07 @ 17:05:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0