uppdatering

Jag måste säga att jag är stolt över nosen, så mycket som hon har bloggat. Därimot tycker jag att det börjar bli dags att byta design på bloggen.. Eller?
Jag har varit lite frånvarande ett tag, jag har nämligen spenderat ett par dagar i fjällen med tilda. Vi har kort och gått åkt snowboard (läs: VI ÄGER ALLA) fastän det dröjde fyra dagar och 25 blåmärken och träningsverk överallt. I början ramlade vi 12 gånger i varje gröna backe och var tvungen att åka sittliften ner från toppen av berget för att en blå backe var för svår. Men det var grymt kul, testa testa! Vi var även ätit och spelat spel, typ det som här skidsemestern till. Bodde i en mini stuga men de var bra, allt var bra. Bilder kommer, när de tagit sig till datorn och när mathilda har photoshopat dom på paint, de är nämligen för snygga för att visas i detta tidiga stadie. Och vad har hänt här hemma? Typ regn. Saknat nosen dock, nosgull. Men vi ska ses inom signum tid och bara nosa ikapp den bortgångna tiden. Och prata. Fastän victoria säger att vi inte kan kolla på film tillsammans för jag aldrig hänger med vad som händer och frågar typ en gång i minunten vem huvudpersonen är. Men det gäller att prata av sig lite innan man sätter på filmen så slipper man prata under tiden. De är smart, men jag kommer somna i alla fall.
image322
Juste, victoria är numera inte 16 hon är 17 tror jag, här kommer lite bilder.


Kommentarer
Postat av: nosy

wiie, bilder bilder :D

2008-02-29 @ 19:54:16
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: Anonym

tar de ikväll sen eller nångång! pusspuss

2008-02-29 @ 20:17:52
Postat av: Sara

Oj herregud, vi är sååå snygga tjejer! :D:D
JAG ÄLSKAR OSS!

2008-03-02 @ 12:05:55
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: Anonym

oooohhh were so hot :D

2008-03-02 @ 21:20:54
URL: http://matsii.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0