värdelös dag

ja, den här skoldagen var helt värdelös och jag kände mig helt anti allt hela dagen..
på engelskan kollade vi på film och sen när det var öppet hus skulle vi stå där med ett dockhuvud och göra vad vi ville typ, kul.. vi fick inte ens slinga millis hår fast hon blev onöjd med färgningen förra veckan, dåligt ! så vi stog där ett tag, och sen gav vi upp och gick hem .

imorrn är det torsdag, det betyder en frisörlektion, och jag har på känn att det kanske kommer bli ungefär lika mycket gjort som idag, alltså inte mycket . imorrn hoppas jag även att vi hinner sola :) jag ska slinga sarisens hår oxå, försök nummer två. om det inte blir nått ressultat den här gången heller så kommer jag svimmaaaaaa, håll tummarna.
såhär såg det ut när jag klippte sötet för några månader sen, snacka om att det var nervöst, var ju faktiskt första gången jag klippte nån (a) men hon ser ju inte särksilt bekymrad ut.. ^^

image295


nu ska jag strax iväg och möta sabina och vi ska åka iväg till dansen, wihi..
pusssnusss <33

Kommentarer
Postat av: nariz

Du har nog fått för lite noskärlek, kanske därför som dagen var helt värdelös. Vad tror du?

2008-02-06 @ 19:36:59
Postat av: victoria

definitivt därför !

2008-02-06 @ 21:55:59
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, klart jag inte är bekymrad när det är du som håller saxarna, hade det varit erika däremot.. Ojoj..
Haha, (a) ;)
Älskis

2008-02-07 @ 07:42:33
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0