2008 !

det är 2008 nu, ett helt år har liksom gått, e de inte sjukt ?

i helgen var iallafall sötkusinerna här och vi hade roligt med film, glass, sing star, en trasig spelstation och knasiga mammor :)

sen har det ju varit nyårsafton oxå, kvällen började med middag hemma med familjen och sarisens familj, mysipys ! vi åt gott och hade det trevligt !
sen bar det av hem till alexander där han och nico var, vi var där ett tag själva och sen kom det mera människor, trevligt !
på tolvslaget stog vi på balkongen och skålade och såg fyrverkerier ! lite senare gick vi hem till sebbis, och jag och nico busade lite tror jag allt, var hos sebbe ett tag och sen gick vi hem, eller vi gick inte, vi åkte tunnelbana ^^

sov massa länge idag, och det behövdes nog ! idag ska jag nog inte göra nånting, ska bara ta en prommis med sara och ringa nico, tror att vi måste prata lite !

och juste, jag saknar erika så himla mycket, hon skulle ringa mig ¨på nyår, men det gick inte.. :(
men snart kommer hon hem och då ska jag krama sönder henne ! nästan.. (a)

pusss och gott nytt år ! :D victoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0