3 januari 2008

jag är förkyyyyyyyyyyyld ! och det suger .

igår var jag och mamma en sväng i stan, sen träffade jag bästisen och vi såg på film med sebbe och rikard, det va mysigt :) vi såg saw 4 och nån mer ! och saw 4 är så äcklig så jag tror jag svimmar !

idag borde jag egentligen legat under täcket och ätit halstabletter och druckit te, men det har jag inte gjort, jag har varit i staden med nicolina finingen, och vi hade det mysigt.. :)
och ikväll borde jag verkligen ligga och typ sova, men det ska jag inte göra, jag ska träffa mina söta vänner, så snart ska jag droga alvedon och då kommer allt kännas bra.. :) får vi hoppas ! jag ska ringa sara oxå och locka med henne hem till alexander, pojkarna skulle visst spela poker, men jag och nico tänker avstå (a) kanske dom andra flickorna oxå gör det ? :P

nu har jag precis duschat och ska snart göra mig iordning och äta middag ! sen ska jag träffa nicolina och promenera iväg.. :)

här kommer en bild bild från nyår, så här snygga var jag och sara ! hoppas på att få lite mer bilder sen.. :)

image248

pusss, victoria (snart kommer erika hem, då hoppas vi på massa bloggande från hennes sida)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0