bäst dag

Jag som skulle blogga lite idag. Tisdagar är najs för idag slutar vi jätte tidigt. Sen har vi ju spanska också, vilket inte är speciellt kul, men efter varje lektion säger han: Trevlig helg. De är därimot bra. Sen var vi på stormöte och de pratade om skolkläderna som var skit snygga och om volleyboll tuneringen och årsboken som de skulle utse sötaste paret, snyggaste rumpan osv. och sen pratade vi med clara tror jag hon hette typ en timma.
Helgen var iaf toppen, tog det ganska lungt och så, var med mathilda i lördags och sen färgade victoria&sara håret på mej (se lite längre ner) Och jag är skit nöjd asså, kunde inte bli bättre faktiskt. De är snyggare än på bilden, inte sådär grått. På söndagen jobbade jag som vanligt, det var kul, fick besök av lollo som även passade på att tala om att jag faktiskt jobbar som städare. Sen kom siames och alexander och de hade shoppat jeans. Sen var det måndag och måndagar är de jobbigaste dagarna typ, men inte igår. Igår var bäst, seriöst.

Pussihej

Kommentarer
Postat av: Anonym

söt blogg! =)

2008-01-29 @ 18:47:25
URL: http://www.wildamatilda.blogg.se
Postat av: isabelle

är du bra på bloggdesign?
vet du hur man ändrar headern?

2008-01-29 @ 18:49:12
Postat av: Anonym

glömde bloggadress: isabellejo.blogg.se

2008-01-29 @ 18:50:12
Postat av: Johanna

cool header, inspirerad av monki tröjan kanske? :)

2008-01-29 @ 18:56:32
URL: http://mostwantedfashion.blogg.se
Postat av: greendaygirl

ååh vad lyxigt, sluta tidigt på tisdagar. här slutar vi halv 4 :(

2008-01-29 @ 18:58:55
URL: http://greendaygirl.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0