bästisdag typ

jag sitter här och messar med min käre bloggkompis erika och hon sa precis till mig att blogga, så okej !

hm.. idag har jag varit i skolan, haft idrott (bosse var allt lite galen), engelska och frisör . tvättade millis hår oxå ! det var kul .
efter skolan åkte jag hem och träffade min bästis, sarisen . vi har umgåtts och myst hela kvällen ungefär, vi lagade god middag och god fruktsallad som vi satt och mös med framför teven, vi såg på 'unga mödrar' ^^

imorrn är det torsdag och det betyder kort dag i skolan ! slutar kl 12, skööööööööööööööööönt .
torsdag betyder oxå mysipysi promenad med erika och städning av kramstället, typ

sen är det fredag och då är det apu och sen leka med sanna, wihuu
lördag blir det stan med erika och sen middag hos nordlund, och på söndag blir det slingning på sara ! spännande .

godnatt people, pusss
victoria

Kommentarer
Postat av: christine

du glömde visst en sak... typ leka med oss!!!

2008-01-16 @ 22:28:02
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: Sara

Haha, din snygging! Du glömde visst säga att vi var äkta hurtbullar och tränade en timme också! :o ;)

Glöm inte att låna hättan av Erika och ta hem din slingnålsgrej (;

Älskar dej!

2008-01-17 @ 22:18:10
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0