erika suger på att blogga..

nån som håller med !? inte bra inte bra..

Igår var det iallafall fredag, en ganska så vanlig till och med . hade apu hela dagen som var ungefär lika tråkigt som vanligt, svimmar typ . men nästa vecka blir det roligare, för då ska petra få färga mitt hår :D hoppas att hon hittar på nått fint, hihi.. :) petra är oxå praktikant där och går i trean .

efter en lång dag på salongen kom saraisen och hämtade mig och vi åkte hem till mig ocg slängde oss i soffan framför scrubs som gick på tv just då ! vilken tur man kan ha (;
vi åt god fiskgratäng och sen promenerade vi hem till sari. eller.. vi åkte buss..
sara hann precis dammsuga klart då milli kom gjorde oss sällskap :) egentligen skulle vi ju varit fler, men alla bangade typ :/ och ja.. vi kände oss otroligt populära igår ^^
vi bestämde oss för att vi skulle se båda high school musical filmerna, så det gjorde vi :) men vi var ju självklart tvugna att ta oss till ica först, för vad är en film utan svull ?
vi tog millas mammas söta cykel och cyklade så gott det gick ner till ica, och vi hann innan dom stänge :D

nu har inte jag nått mer och berätta, förutom att min mobil kommer tillbaka från lagning nästa vecka, och då kan jag börja ladda in lite bilder och så (: (eftersom att jag inte fattar hurman gör med den mobilen jag har nu)

vi hörs, pusss ! victoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0