första dagen på vecka 4 tror jag

Alltid när man loggat in på www.blogg.se och sen skrivit i [email protected] och sedan vårat mycket hemliga lösenord och sen loggat in och tryckt på skriv nytt inlägg och ska precis börja skriva. Det är då man absolut inte vet vad man ska skriva! Då sitter man där som en hjärnstörd människa och skriver massa tråkiga saker som ändå ingen orkar läsa, typ som vad jag gjort idag eller vad jag käkat till lunch, det är ändå ingen som bryr sig om det (okey, för er som gör det, jag åt ris och chicken nuggets och stark röd sås, minns inte vad den heter och sen ett glas mjölk som tina hämtade till mig). Men bara för att jag skriver så tråkiga saker kan jag skriva en tråkig sak till som i och för sig kommer bli jäävvligt najs, romme imorgon, vid skolan klockan sex. Upp fem, ganska chill. Nu är klockan 19:21 och allt det roliga jag hade att berätta är slut.

pussar om du vill.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0