hej och hejdå

Hallå och hej
Nu är jag inne på msn för första gången på 10000 år typ, grattis mig. Idag är det onsdag, det var ganska lungt för vi gjorde nästan ingenting, vi sov mest och kollade på film och så.. Sen åkte jag och mathilda och bella och busade, men bella var inte medveten om vad vi gjorde, vilket var bra. För bella slutar på fredag och ska börja på jensen västra. Sen åt vi mat och jag köpte present till elias, kalsonger och nåt vax typ. Hoppas han blir lycklig. Snart kommer min snyggjackvän och min snyggnosvän och hämtar upp mig sen ska vi gå en prommis typ. Imorgon är ännu en chilldag för då har vi typ massa håltimmar, sådant gillar vi.
nu ska jag gå, snyggnos skriver nog sen. HEJDÅ!!

Kommentarer
Postat av: Sara

Tihi, mycket trevlig prommis med er två snyggingar! :D

2008-01-09 @ 22:27:57
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0