hej

måndaaaag
vill ni höra om min helg ? den var nämligen mycket lyckad.. :)
i fredags direkt efter apu:n gick jag iväg mot runstensplan där jag skulle möta söti sanna, vi promenarde uväg till ängby torg och åt middag ¨på pizzerian.. (: vi satt där länge och myste och hade massa kul ! efter en lång middag spatserade vi ut i det väldigt otrevliga vädret och gick hela långa vägen till ica för att köpa godis, massa (a) vi gick hem och satte oss och svullade (gamade) godis och kollade på film, samt pratade hela natten lång typ, mys.. (:

lördagmorgonen gick vi upp vid 10 och åt frukost och gjorde oss ordning, sen sprang sanna till bussen och jag åkte in till staden för att tröffa nosen, vi gick runt hela dagen och letade efter jeans till henne, och jaa i sista affären hittade hon dom perfekta ! så nöjda och glada åkte vi hem och jag hoppade in i duschen och gjorde mig klar för kvällen.
kvällen började hos familjen nordlund där min familj var bjuden på middag, det var mysigt med god mat och singstar (: när klockan närmade sin halv 10 rymde jag och nico hem till milla, och på vägen hämtade vi oxå alex och erika, och tillsammans vandrade vi heela vägen hem till millis, det var kallt och blåsigt kan jag lova .
när vi äntligen kom fram var både chrisse och linnea redan hemma hos milla, så vi allihopa slog oss ner i millas soffa och väntade ivrigt på att de skulle bli sen. jag tror att sen kom ungefär när vi bestämde oss för att gå ut, vi skulle möta sebastian och nån mer, jag tror vi lekte med dom lite, och sen fortsatte lekandet på en blöt och kall gräsmatta och min mage frös, och inte blev det bättre när nico ville värma sina isbitar till händer på den, stackars mage.. vi låg och hade det roligt i gräset ett ganska bra tag, tills tre små trevliga pojkar hittade oss i gräset, dom bestämde sig för att följa med hem till milla och resten av natten spenderades bland vågorna i millas vattensäng.. (:

söndagen kan man väl säga att jag var ganska seg, och färgningen på sara blev misslyckat och jag somnade tidigt i soffan, och det var den söndagen .

nu är min mormor här och hon hade lagat världens godaste raggmunkar, sådeså :)

pusss, victoria


Kommentarer
Postat av: Sara

"natten spenderades bland vågorna i millas vattensäng.. (:"
Haha, misstolkas? (;

Dennis hade btw sett dig och Sannis på ica (; Haha..

Älska

2008-01-22 @ 13:05:54
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0