helgen närmar sig med stormsteg

Okej människor, det är typ ett under att jag sitter här idag, just nu. Det här har verkligen varit en skit jobbig dag. För det första var det första dagen efter helgen, när jag gick upp imorse, alltså typ 6 var jag totalt död och det var jag typ fram till 8.00 då vi började. Och eftersom vårterminen (grattis alla) börjar idag så var det massa nya ämnen och alla lektioner var blandade i en röra. Innan hade man lärt sig schemat i alla fall lite.. Men sen hade vi bild och det är fett kul och vi gjorde en design uppgift, sen kom bella&carro och hälsade på för dom var lediga idag! Och juste, på engelskan, vi kollade på världens sjukaste film om kristna familjer i USA, och dom var helt sjuka, barnen var helt hjärntvättade, de ända dom gjorde var att stå upp i ett rum och skrika guuuudd du är bäst och skrika och gråta och vifta med armarna.. Så fort något gick sönder, typ en dator satte sig alla ner och skrek: Dumma djävulen vad gör du mot oss? Snälla Gud gör så att datorn börjar fungera igen. Aa, den var helt sjuk i alla fall. Sen åt vi gamla hårda potatisbullar till lunch och det fanns ingen god sallad idag. Och sen fortsatte alla mördarlektioner och vi tränade på gymmet i skolan och jag kommer AJ ha träningsvärk imorgon för jag är så dåligt tränad, stackars mej. Plus att alla IV-barn var där och tränade och körde hiphop musik på franska på volym 1000... Sen slutade vi halv fem och så kommer man hem fem. Och ja, då måste man ta fram snygga engelskaboken och plugga, måste öppna den nu bara. Kom på att jag måste lämna tillbaka 2 böcker till nya elementar och sen betala in en grej. Och sen nån dag kommer barnbidraget och då kan jag köpa något vettigt. Hejdå! Snart är det helg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0