janke och alexandra

Men kul att jag först sitter och skriver ett inlägg och sen ångrar jag mig och tar bort hela för att sedan skriva ett nytt. Efter cirka 15 minuter och flitigt skrivande så trycker jag på posta inlägget och då kommer det upp en inloggningsruta där det står typ "Har du en blogg?" man ba kul. Men jag lovar att jag ska skriva ett mycket längre inlägg imorgon, om ALLT som det går att skriva inlägg om. Håll ut tills imorgon och medans kan ni kolla på bilderna nedanför, bland annat hur milla skulle se ut i blondt hår och hur duktiga jag och nariz är på att göra volter i maltes och björnes säng. Purre!

PS. Jag efterlyser gäspbilden, någon?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0