kladdmuffins a la nariz

Sleeeeepppmooorning idag, det är najs. Tror det blir en ganska lugn dag idag, det vårdar gott eller vad man brukar säga. Har bara chill lektioner och slutar tidigt!

image274
Igår gjorde jag dem här muffinsarna, dem blev goda men kunde blivit godare.. De blev aldrig sådär kladdigt goda som muffins ska vara men jag åt säkert 5 stycken iaf. och sen när jag satt och kollade på "årets kock" och de lagades ihop massa smarriga rätter så kurrade magen och det slank ner några till. Mums!
Igår pluggade jag även lite (wwweeeii) och hade data jättelänge, fick även sitta kvar för att det var något fel på min och tess diskett och hon hade gått hem :s Alltså tess hade gått hem, inte disketten. varför använder man disketter nuförtiden? jag trodde det var ute, precis som allt annat nuförtiden.

Och nu är det februari gott folk<3 Grattis!

Nu ska jag äta lite, sen ska jag byta om, sen ska jag borsta tänderna och sen ska jag sminka mig. Sen nån gång ska jag till skolan, måste bara kolla när bussisen går.

Tjillivippen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0