livet som snygg

Hej
Nu sitter jag och äter choklad och ska snart laga middag. pasta och någonting.
Idag har jag vart i stan med victoria, kutade runt i stan och letade jeans ganska länge, och sen hittade jag dom, kanske inte riktigt perfekta.. men några väldigt fina nudie jeans, köpte dom. Och sen en tröja köpte jag också.. Käkade lite lunch på subways eller sandys, minns inte riktigt.
Igår var jag på bio förtrollad, sen sussade vi hos tilda. Sen kollade vi på några filmer, this is england och nån mer, sen sov jag med lollo på mej, det var najs. Jag hade inte med mig min kamera, för den var hemma och chillade, så inga bilder hurrni. Ikväll kanske det händer nåt kul, imorgon ska jag iaf upp tidigt och jobba. Kul. Hejjdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0