lördagen den tolvte januari tvåtusensju

Okej, jag ersänner att jag inte bloggat så mycket på sistone och jag är superlessen, det ska bli bättring. Tro mig.. När bloggade jag sist?
Eftersom det här var sista veckan på höstterminen så hade vi mycket håltimmar och betygsprat på alla lektioner, alltså inte så mycket att göra.. Fredagen var bellas sista dag och det var skit sorgligt. Medan vi hade betygsprat på historian (jag och bella var kvar sist eftersom våra efternamn börjar på typ öö) så kutade de andra tjejerna runt överallt och dukade med rosa duk, ljus, sugrör, paraplytält (eller nåt, som man har i glas) glas och muggar och skedar. Och lollo och tess kutade till bageriet och hämtade en tårta.. Och sen när jag och bella kom tillbaka hade de fixat värsta fint och vi svullade blåbärstårta med 20 oika bär på.
(NU börjar livet enligt roosa på Tven)

image254
söööttast (och godast) i heela världen.

image255
belle som kommer vara väldigt saknad och det kommer vara väldigt tomt.

Jaa nu sitter jag och kollar på Livet enligt rosa, rosas mamma blev typ sur på henne nu för något..så nu gick hon och träffade wille. Idag har jag varit med lovisa, vi åt mat typ och mös! Sen åkte jag hem och har ätit mat nu, maten var nån gryta typ som hette pollys gryta och de hette den bara för att nån mamma hade lagat den och polly hade tagit om 3 gånger. Coolt, jag åt bara en portion för sen var det slut.
Sen när victoria har ätit mat och tårta så ska vi ses och göra sandwish glass och ge julklappar till varandra. Eftersom ingen av oss har särskilt good ekonomi så har våra mammor tagit hem julklappar från deras jobb som vi ska ge. Jag ska alltså få något från vicos mammas jobb, en tröja. Problemet är bara att jag redan har en sådan, men jag tänkte ge tillbaka den. Vico har ingen aning om vad hon ska få. HAHA! Sen ska jag jobba imorgon och jag hoppas att dagen imorgon försvinner eller nåt så man slipper de, eller att de blir översvämning i hela världen. Då kanske jag slipper jobba imorgon. Nu orkar inte jag skriva mer. Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: victoria

det är ju faktiskt tvåtusenåtta (;

2008-01-13 @ 20:32:15
URL: http://victooria.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0