namnsdagsbarnet

Jag har inte hunnit blogga så mycket på senaste tiden, eller det har inte blivit av. 
Men jag mår prima bara och den här veckan har gått jätte snabbt. Var i romme i tisdags, det var jätte kul och fint väder och chill och allt sånt som det kan vara. Jag var såklart snygg i hjälm och bebisglasögon också. Man ser lyckan i tinas ögon över att liften funkar och granarna blåser, flätorna flyger.

image263

Hela veckan i skolan känns de som att alla sjungit fly on the wings of love alltså den låten som de där som vann melodifestivalen för ett tag sen sjöng. Vi sjöng den hela tiden i backen sen lyssnade vi på den på svenskan på massa språk och sen är den där hela tiden bara. Ganska coolt faktiskt.

Idag frågade min mattelärare mig vad jag gick på. (Golvet haha) Sen sa han att jag alltid var så glad och trevlig och att jag gjorde han glad. Det gjorde min dag, lätt.

Det var även min namnsdag idag, en del kom ihåg det, andra inte. Därför skickade jag runt mess till alla och frågade vem som möjligtvis skulle kunna ha namnsdag idag. Sen fick jag påminna alla i skolan om det också. Sen fick jag presenter såklart, godispåse, en blomma av en yoggi yalla burk, men man kan ju fråga sig vart den tog vägen sen? och sen en chokladprallin, hehe.

Imorgon är det fredag sen är det helge. Vet inte riktigt vad jag ska göra, men ska färga håret nån dag, gå på en grej med tilda, umgås med vickan och jobba. Veckorna går så snabbt, man känner hur man åldras. Livet är hårt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0