nariz

idag har jag och milla apu-ångest, det har vi varje torsdag och det är jobbigt ^^
jag har ju desseutom lovat milla en bild.. men är den verkligen okej att visa i bloggen ? trooooor inte det!

vi har iallafall solat idag, och det va skönt :) milla hittade tyvärr inga jeans heller, men ett par var iallafall jättefina !
ikväll ska jag träffa nariz och vi ska chillipilla och boka bio till imorrn, den sötnosen ska komma och hämta mig på apu, sen ska vi in till staden och äta och kika på en film, mys :) sen kanske vi träffar sarisen och hennes vänner ? får se.. :)

nån som har förslag på en bra film ?

pussshejs, victoria

Kommentarer
Postat av: Sara

Haha, jaa inte supersugen iaf! x)
Har ni solat utan mig? :o ^^

Ni får ringa efter bion! :)

2008-01-31 @ 20:45:26
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: milla

hihi du måste ((;

2008-02-02 @ 16:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0