näst sista januari 2008

jag gick upp jättetidigt idag, åt frukost och sen fick pappa köra mig till tunnelbanan (a) vi har idrott på morgonen på onsdagar och vi bara ääääälskar att åka dit fula och trötta :)

helt vanlig dag i skolan, sara kom och jag sara och milla åkte in till staden på jakt efter jeans till sarisen.. tyvärr hittade vi inga, får göra ett nytt försök !
efter att vandrat omkring i stan och regnet åkte jag och sara hem och åt pappas suuupergoda plättar ! vi blev proppmätta :) sen hyrde vi film och köpte glass, mumsi..

vet ni vad som hände i skolan i tisdags ? nico och lite milla slingade mitt hår.. :) så nu är det ännu lite ljusare ! kommer bild nån gång som jag orkar..

nu ska jag snart sova ! pusss, nariz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0