snööööö, och tisdag

idag när jag skulle springa iväg till tunnelbanan snöade det ute ! ska man bli glad eller ledsen ? har inte bestämt mig vad jag ska vara ännu, men kallt var det iallafall..

chillig dag i skolan, förutom att jag skulle göra dubbel svinrygg och jaa.. det gick väl sådär . den blev ful och jag blev sur .
efter skolan skulle jag in till staden och möta mammi, så skulle vi åka och hämta mobil som äntligen är klaar, men det visade sig att hon hade möte på jobbet och jag orkade inte vänta så länge . så jag gick själv till åhlens city och införskaffade lite nytt smink . foundation, mascara och conceler . Nån som har provat den här och vet om den är bra ?
 
det återstår att se imorrn :)

nöjd och glad och med nytt smink¨åkte jag hem för att laga middag med systeryster, mysipysi . vi satt och åt och pratade om allt möjligt en ganska lång stund, och sen beställde vi ur h&m katalogen, wihiii :)

nu ska jag nog göra te, höörs ! <3 victoria

Kommentarer
Postat av: erika

vilken foundation köpte du? och vilken mascara?:)

2008-01-23 @ 07:47:28
Postat av: Anonym

hallå

2008-01-23 @ 21:36:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0