today it's tisdag

jaao, idag är det tisdag, en dag närmare helg !
imorse vaknade jag 05.23 och var typ klarvaken :O och ni som känner mig vet ju att jag INTE är morgonpigg.. undrar vad som hade flugit i mig ? fick iallafall en lång och skön morgon och behövde typ inte stressa alls, väldigt skönt ! fast nu är jag väldigt trött !
idag hade vi längsta dagen i skolan, slutade 4, och vi hade klipp HELA dagen . det är inte så kul som det kanske låter, man får små hårstrån över hela kroppen som kliar och sticks, och fötterna döör efter att man stått upp i typ 6 timmar lektion eller nått ! stackars kropp..
men jag ska inte klaga, för det är ju kul oxå :D (och nico var typ bäst, sådeså)

kom hem vid fem och har precis ätit nu, snart ska jag iväg och trääna med mor och syster, hurtiga, visst ?

den här veckan ska min mobil komma tillbaka från lagning, undrar om det stämmer ? men skulle inte förvåna mig om den fortfarande inte funkar :O men hooppas !

 



pusssigull <3 victoria

Kommentarer
Postat av: Sara

Jobbigt värre.. "Men du, du måste köpa fotriktiga skor med tjock sula. Kolla på Ecco, dom har bra skor! Praktiska och bekväma"
Haha..

ÄLSK

2008-01-15 @ 23:22:59
URL: http://soerens.blogg.se
Postat av: nic

haha;) inte sååå (a)
pussigull har du fått från mig ;p(a) älski

2008-01-16 @ 20:19:32
URL: http://www.nicolinaas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0