torsdaag

torsdag måste vara skolveckans bästa dag, har frisör på förmiddagen och sen slutar vi kl 12, jätteskönt !
idag på frisör hade vi permanent, jippie liksom.. och vi skulle rulla ett helt huvud, och det tar låååång tid. och idag skulle man ta tid oxå, det tog 1 timme och 35 minuter.

min mobil är ju som sagt på lagning, och den har inte kommit än !? så mamma ringde till de där stället där dom skulle laga den, och vet ni vad dom säger ? att dom inte vet var den är !?  hallå.. har dom typ tappat bort den då eller ? suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuck säger jag bara . så nu vet jag inte när den kommer, nästa år eller ?

nu ska jag strax äta middag och sen ska jag träffa erika, och sen om jag är duktig ska städa mitt rum !
om ni har tur kanske jag och erka skriver ett gulligt inlägg tillsammans sen, pusss söta <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0