torsdag !

nu  har jag försökt blogga i två dagar, men det har inte funkat ! nån mer som har haft krångel ? :O

jaja, den här veckan har det varit mycket klipp i skolan, och lite teori, kuligt med klipp, mindre kul med teori :P
har hunnit träffa sara och erika oxå, mysipys det :) igår bakade jag, sarisen och syster scones som blev mycket goda :) vi kollade på film och drack te ! eller okej.. jossa och sara kollade på film, och jag sov (a)  men jag såg lite iallafall, tihi..
min mammi hade lagat god mat tiill oss, och sara tog med sig lite hem, matlåda är ju alltid bra ^^
erika tyckte förresten att hon var en cooling igår, hon var nämligen inne på msn, mycket ovanligt i hennes liv kan jag be att få tala om, hon är väl typ inne ungefär.. 2 gånger om året ? ja ungefär..
och eftersom att hon var såå himla cool var vi ju bara tvunga att träffa henne, så vi gick ut och mötte snyggingen och promenerade med sara nästan hela vägen hem ! i regnet.. jag och erka förtsatte promenera, och en bil skvätte vatten på oss :O eller mest på erka, men lite på mig med.. hihi (a) vi hade en mysig promenad som vanligt, då vi pratar om allt som kan tänkas hända i våra snygga liv !

jag har typ världens beslutsångest, mitt hår ! vad ska jag ha för färg ? för den jag har nu är ju helt galet ful vill jag lova .  men det lutar nog faktiskt åt ljust hår, det är väl fint ?
pratade med kusinen min, och det var va hon tyckte, och hon har ju väldans bra smak ! så får väl lite på henne.. :)

för några veckor sen satt jag och kollade på gamla kort på mig och sara när vi var små, hittade bland annat den här från hennes land, för jaa.. kanske 13 år sedan ?
hihi, jag tycker vi var ganska söta.. (a)




imorrn är det apu igen, vill inte orkar inte.. det är inte jättekul ska ni veta ^^

aja, nu ska jag kila iväg och hjälpa till med maten tror jag ! pusss, victoria


Kommentarer
Postat av: josefine

jag tycker i alla fall blond för då kommer vi matcha :)

2008-01-10 @ 18:53:28
URL: http://joosefiines.blogg.se
Postat av: victoria

det är sant, systrarna kalmbäck bli ännu mer lika.. xD

2008-01-10 @ 18:55:02
URL: http://victooria.blogg.se
Postat av: christine

skoja inte, min blogg har damp :( men du e ju JÄÄTTEFIN i håret :D fast ljusare blir nog oxå fint

2008-01-10 @ 20:15:17
URL: http://chrisselito.blogg.se
Postat av: Sararara

Ljust :D

"och eftersom att HAN var såå himla cool var vi ju bara tvunga att träffa henne" Haha ^^ Ändra kanske? (;

Btw, så var vi mkt söta när vi var små och du är sötig när du sover x) Synd att du missade filmen, den var braig, haha.. ^^

pussis

2008-01-11 @ 11:44:19
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0