typiskt mej kanske

Okej, det här har ärligt talat varit årets jobbigaste dag. Vet inte varför, men jag var sjukt trött hela dagen och åt säkert 4 alvedon och svalde dom utan vatten. Sen har jag ingen hörsel på ett av öronen eftersom jag råkade smälla en atombomb (okej, en ballong, sak samma) i örat, det gjorde så ont så jag tror att min trumhinna gått sönder, därför jag inte hör något på ena örat imorgon. Och det kommer ju gå bra eftersom måndagar är den längsta och absolut mest hatade dagen på veckan. Kul at lixom måndagens höjdpunkt frukosten blev deletead ur schemat typ.. Och idag kom mormor och morfar och hälsade på mig på mc donalds och såklart så skämmer de ut mig genom att skrika och ha sig. Jag fick sluta en timme tidigare. Och den här veckan asså, imorgon slutar vi sent, sen ska jag hem till mamma och packa saker, sen ska jag hem till pappa, sen måste jag handla saker till romme (=erika är pank, KUL) sen måste jag sova hyffsat tidigt eftersom jag ska upp cirka 4 dagen efter. Jag kommer inte kunna äta någon frukost, jag kommer vara grinig hela resan, jag kommer sova. sen ska jag äta av tinas godis för det var en fågel som viskade i mitt öra att hon hade 2 kg och jag kan gissa att nästan allt är choklad:) MUMS. Men sen kommer vi hem sent från Romme, dagen efter ska jag vara barnvakt, fattar inte varför jag sa ja, jag ska lixom hem dit men jag vet inte ens om jag har deras nyckel, jag har inte kollat och jag vågar lixom inte säga nej så jag säger ja såklart. Och sen är det torsdag då kan man andas om man vill. När ska jag sova då? Jag är fan beroende av sömn. Nu kanske jag borde sova?

Vem gör saker som den borde göra? Jag gör aldrig det som jag borde göra.

Jag har idag kommit på att mc donalds mat är sjukt gott och att jag kommer bli fet så mycket som jag äter, men jag kan inte låta bli. Imorgon har vi lixom spanska med spanska läraren som alltid luktar skumt och jag pallar inte hans röst som skär sig i huvudet, aj. Men jag vet att pi kommer göra mig på gott humör imorgon för det gör de alltid, för jag älskar pi, vet inte vad jag skulle göra utan dom.. Någon vänlig själ som skulle vilja tala om för en ovänlig själ vad man bör plugga denna vecka? Om nån undrar vad jag gör försöker jag bara summera ihop kommande veckan. Och sen undrar jag varför de har rommeresan på en tisdag? Jag lovar att de har planerat in de just på tisdagen för att de vet att alla barn slutar tidigt då, bara därför.. Varför kan de inte ha de på måndagen iställeT? seriöst.

Det här är sånt som jag tänker på när jag jobbar (plus 100 andra saker) men det är ganska chill att gå runt och torka bord och blåsa ballonger och tänka hela dagarna, men ibland kommer någon och avbryter en i tankarna och ställer en dum fråga som typ: jobbar du ensam här? får man ta en ballong? Fast de är ganska bra att någon avbryter annars skulle jag tänka alltför mycket, men man kommer på så mycket grejer, som typ massa saker som händer i veckan som man måste fixa. Och eftersom en del vet att jag är totalt beroende av att sova och måste sova mycket för att orka så får jag nästan panik för att jag kommer sova ytte pytte lite imorgon. Varför sover jag inte nu då? Haha jag är så rolig assåå........... Nu ska jag snart sova tror jag. De kommer inte bli så, för jag gör ju aldrig de jag borde göra.

Kommentarer
Postat av: milla

sötboll =)

2008-01-21 @ 16:58:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0