b1<3

ändrade planer, jag kommer hinna träffa ploppy, typ jiiiiiiiiiippie :) det är ju typ hur bra som helst, imorrn kommer nosis hem och de är bäst.

igår blev det vällingby istället för stan med systeryster, hon shoppade gärnet och jag fick med mig ett linne, ett par shorts, silverschampo och hårnålar hem :)
när vi kom hem blev det tacosmiddag och bubbisen kom och åt med oss oxå, hon är min <3  efter mat och sånt åkte vi till b-plan och handlade lite och kände oss lite vuxna, och så hann vi hyra en film, sen hoppade vi på bussen som tog oss hem till min b. där blev jag klippt och det är hur skönt som helst, tack b!<3 efter en stund kom rikard och mille och myste med oss, vi kollade på tre filmer och sov litegrann, mysi.
det blev upp tidigt imorse och äta frukost och skicka hem pojkarna, sen städa vi lite och jag tog bussen hem. har legat i solen hela dagen och handlat mat och en bok. har ätit god middag och nu vet jag inte vad jag ska göra..

min bubbisbäst<3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0