hemma

tjo nu är jag hemma igen efter en superhärlig vecka på sandön med bästis! vi har solat, badat, bastat, hurtat, shoppat lite och sovit och bara myst :)

och ikväll ska jag träffa min bästa bubbis och vi ska picknicka och slinga mitt hår (a) wihiii(: har varit i staden med systerliten idag och köpte en kofti.
imorrn blir de kanske muskö till morbror och moster, om jag har lust, annars stannar jag hemma och typ solar eller nått.
och på söndag får jag träffa alla nittioettor utom saris och ploppy! saknar dom galet liksoooom<3

här är våran vecka på sandön i luleå :



nu blir de prommis med bebishunden, och sen fixi lite och sen åka och möta litooooo<3 pussgos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0