hemmmiiii

ploppy sitter nu i en bil påväg till sandön, eller till luleå där tuttis är. tror de är vid typ umeå nu.

jag är iaf hemi:) kroatien var jätte mys och de var varmt och jag badade massor, åt god mat, glass och så. sen hyrde vi bil och åkte till olika ställen, typ bosnien ett par dagar och badade i några jätte coola vattenfall.

igår lekte jag med hon med stor nos, vi tog fina bilder, sprang runt, var lite rädda och drack massor av blåbärssoppa som smakade mums (jag har ingen frukost bara för de idag) kylskåpet är lixom jätte tomt och de typ ekar för de finns bara lite ketchup och typ oliver där :( jag är hungrig.

sen ska jag träffa mathilda och tina :D de ska bli mys för jag saknar dem. de blåser ganska mycket ute idag. de blir lite kyligt då! imorgon åker jag till landet, sen till kreta!! så de kommer bli lite dött här på bloggen (typ lika dött som i kylskåpet). men ploppy och tutt har lovat att fixa en ny design där uppe på sandön. vi vet vad vi vill ha, typ blommigt och sommrigt och så. har även tagit en bra bild till headern.

kärlek.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0