ploppis

nosis har landat, nu är hon i sweeeden! jag gissar på att hon är en liten pepparkaka typ, och jag längtar till om ett tag när jag får träffa min ploppi :D vi ska mysa och ha oss hela långa härliga kvällen, sådeså.

nu är allt köpt, packat, tvättat, och klart, tror jag. hoppas på det liskom. för de blir lite jobbigt ibland om man har glömt nått när man är på en stor öde ö typ, fast den är inte öde men inga affärer har hittat dit om man säger så. förutom hos två gubbar där man kan köpa lax. Ute på den där stora ön låååångt borta finns en söt bästis, och henne saknar jag. och imorrn vid den här tiden kommer vi kanske nästan att vara framme

idag köpte jag en klänning till min farbrors bröllopp, den är typ jättefin och vi fick typ jaga runt heöa världen för att hitta den, men nu är den hittad och jag är glad typ :)

inatt kl 4 ska jag sitta färdig att åka i bilen, och innan dess ska jag hinna sova lite oxå, och träffa plopp(!) och duscha och fixa och aaallt sånt. meeeeen om de är någon som fortfarande är vaken då så kan ni ju messa mig så jag får lite sällskap liksom (a)

nittioettorna är jättemycket saknade<3 vet inte om jag har skrivit de, men jag är nyklippt! de är galet skönt:)

ploppy snart<3 ciaaaaaaaaaao!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0