plopppy and öland and another pplopppy at home

hej
de är regnigt ute och de regnar massa och jag undrar när de kommer sluta?
iofs spelar de ingen roll att de regnar för jag har mina skor som fungerar prima både i regn och i rusk och i vatten! men ändå lixom.
idag är det måndag, i lördags åkte ploppy&bananis till öland med deras familjer, ska vara där en vecka. imorgon åker jag till kroatien, de ska bli fett skönt och jag hoppas att de inte blir typ 30 grader här hemma:P förlåt alla. men iaf sen kommer jag hem nästa tisdag! sen åker jag till landet, sen till KRETA (bäst bara så ni vet) hoppas de är 47 grader där och packat med människor och vårt hotell ligger precis vid stranden med balkong mot den lixom och nära staden! najsi, juste kenza ska följa med också, eller vi kanske åker samma plan som henne. coolt!

nu ska jag packa, sen äta något, vet inte vad (känner lukten men kan inte gissa vad de är) sen ska jag träffa tina och mathilda!! saknade<3333<333

(trean på dennna dator är SÄMST)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0