sommar liksom

okej jag vet, jag suger på att blogga och så, men de är faktiskt sommar och sol och då vill man ju inte sitta vid datorn, och imorrn har jag inget bredband i typ en vecka eller nått, men de gör inget, för jag kommeri nte lida av det :D
snart kommer pappi och hämtar mig och skjutsar mig till ks, efter som att bussarna inte går :@ sen ska jag hem och baka och packa :)
i tisdags blev ploppy fin i håret och igår mös jag med bästis, najs liksom :)
och juste, i söndags konfirmerades världens sötaste syster :) och kusinerna va här i helgen oxå, vi vi gick på stan hela lördagen och mös och så ni vet.




snart åker vi, och vi ska ha de super, favorit i repris typ (a)


pusss bästa<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0