sooooooooooooooool!

det är världens underbaraste väder och jag har precis varit ute och sprungit, hurt på mig.
igår åkte jag med min braiga familj till muskö, där morbror och moster har landställe, solade och badade hela dagen, typ vääldigt skönt :)
idag får vi se lite vad som händer, ut i solen ska jag iallafall, men ikväll blir de iallafall mys med alla nittioettor som är hemma och de är efterlängtat!
fick gulligt sms av erikisen som är på kreta och hon saknas här hemma men snart kommer hon hem och då kommer jag bli gladis (:
jag och lito hade mysigaste picknicken i fredags och kollade på lustiga tvprogram.
nu ska jag hoppa in i duschen och sen ut i sooooooooooolen !
pussis<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0