tuesday

Hej, idag är det tisdag och jag har bara tre dagar kvar på jobbet. Jag har inget kul att skriva, men de är sommar och idag trodde jag de skulle vara varmt så var ute en del med människorna på jobbet, precis när vi ska gå hem så börjar det ÖSregna och alla ba va? och de var lixom skit hårt typ tropiskt regn som bara piskade och rutorna skakade typ. så vi väntade ett tag till:) som tur var höll de inte på så länge.

men regn är ganska mysigt annars. och de luktar skit gott!

snart kommer ploppy hit och färgar och klipper mig, jag längtar. Hon borde komma nu!

Om en vecka åker jag till kroatien, yippi, Hoppas de blir regn här hemma då:P nä jag skoja.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0