fredag

Okej jag ber om ursäkt för grymt dålig uppdatering från oss. Men såhär är det, vi (victoria och jag) jobbar just nu, victoria at kyrkogården på bromma kyrka och rensar gravar och jag på danderyds sjukhus och bakar bullar och server patienterna som ligger där. Och efter jobbet har vi inte tid att vara hemma och blogga, då måste vi ju träffas och ploppa. Och såklart med våra vänner! Så denna vecka har vi myst på kvällarna och kollat ganska mycket på one tree hill säsong 3. Sen någon gång när alla andra är hemma, alltså alla som vill se så ska vi hyra säsong 4!! Nice tycker vi, fastän trean hackade typ hela tiden!
Igår var det fredag, det betydde mötas på brommaplan klockan 5, sagt och gjort.. Vi gick och köpta mat som man bara kan värma i micron och läsk och åkte sedan hem till saris som mötte oss vid bussen. Vi vandrade hem till hennis och började fixa, dvs klippa, färga och vaxa benen. Säger bara AJ för att vaxa benen, grymt ont. Trodde jag skulle stå ut lixom, men icke. Millas färg räckte inte till håret:( men hon får väl göra om de någon dag! Sara blev klippt och de blev fint! Kollade på one tree hill och åt foodi!
Sen vandra vi mot bussen och tog den för att åka mot brommaplan, milla och nico köpte godis och sen hoppade vi på tunnelbanan mot thorildsplan! Där chillade vi runt lite, satt på en bänk, fotade lite, ploppade och så. Vi umgicks lite med några irakier typ^^ de hade med sig en halmfilt där jesus var född under trädet. Vi pratade svenska, engelska, arabiska, spanska och franska! Jag födde fyra barn, först en tjej som fick heta oskar, en kille som fick heta liza, ett cpskadat barn och en dvärg samt trillingar sen (hans, greta och chrisse) Haha det var jätte roligt och milla var navelsträngsklippare, chrisse doktor somk skulle operera brösten och victoria kollade bara på ungarna. Shit, jag kom ihåg allt! Det trodde jag inte. Nico och hennes pojk mös en bit bort och jag vet inte hur länge vi var borta riktigt.. sorry! Men sen fick vi bråttom hem för chrisse skulle lagom till bussen, hon och vico kutade för att hinna men missade PRECIS den! så ja joinade dem för att hinna med nästa men nej de gjorde vi inte för de var ingen nästa.. Så vi åkte till fridhemsplan för att köpa godis och chips och choklad och fruktpåsar (hallå nico, micke och milla.. vi borde ju mött er där? fast de tänkte vi inte på då:) vi fick vänta 15 minuter på tunnelbanan som bara gick till alvik!! Väl där fick vi sitta och vänta länge till på nästa men fick lite besökis. Som tur var så hann chrisse perfekt till bussen, en timme senare än den som hon försökte hinna med. De va de de och nu känner jag mig duktig som uppdaterat så fint:) puss

Kommentarer
Postat av: nicopic

ofta ni tog samma tunnelbana som mig då :p

ååååh, dissare nummer ett (; hihi.

2008-06-29 @ 00:29:13
URL: http://nicolinaas.blogg.se/
Postat av: erika

ja eller vi borde ju gjort det:O fast du kanske satt i andra änden då? sucki! men vi ville ju inte störa dig och pojken din! gos

2008-06-29 @ 00:39:05
Postat av: Anonym

s ä r s k r i v n i n g ? ? -.-

2008-06-30 @ 00:19:10
Postat av: Anonym

vad är det?

2008-06-30 @ 06:45:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0