ge mig allt du vill och allt du kan

tjosi(:
idag är de torsdag och imorrn åker jag till dalarna för att fira min kusins student, de blir nog trevligt med utspring och mottagning!
igår sov jag, sen åkte jag och systeryster till vällingby och kollade lite och sen blev de stan och jag hittade snyggaste shortsen för 49.50(!) så jag köpte till mig och jossaaa, de va inte ens rea liksom, dom bara kostade det, man ba coolt :)
sen mötte jag upp familjen och vi gick och åt på en fiskrestaurang, det va massa gott och mysipysi :)
efter det bar det av till b-plan där jag mötte mina söta och vi hyrde film och köpte snask ni vet. filmen var dålig men sällskapet var bäst eller nått, c och c blev kompisar med wille och han har ganska tjocka ben:)

imorse hurtade jag upp i ottan typ och åkte till ks och pratade och sen åkte jag hem och sov. åt lunch och städade lite och nu kom bästisen hit liksom :) hon hälsar plopp! sen får vi se om vi träffar vårat folk eller så!
på lördag är det match och vi ska heja som bara den, så det så :)
pusssss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0