glad sommar

hej och hå! jag är lessen att jag inte hunnit blogga, men jag har typ:
varit på landet. det var najs, igår paddlade jag med skolan och de var SKIT kul. svårt att styra u början men sen gick de bra! idag var det kortis dag, med betygsprat och lite planering, sen möte och skåpsutrensning.
sedan kom lille plopp och mötte mig i spånga och de va lixom LYCKA för jag hade inte sätt tösen på mycket länge, men nu är hon med mig och allt är som vanligt.
vi åkte mot danderyd och jag hoppade av på pappas jobb och pratade om mitt jobb eftersom jag ska börja där snart. ploppy åkte till mörby och sen kom jag dit och räddade henne och hon shoppilishopppade. sen mot stan och käka lite på donken mys. sen agerade vi vilsen nos och försvann åt fel håll med bussen åt solna centrum. ungefär en timme senare och sen söt bebis med tättsittande ögon var vi framme och kunde sedan åka hem efter ett tag.
nu är vi här, snart ska vi till vällingby. sen ska vi picnica och mysa vid ängbybadet.
imorgon har jag skolavslutning. det var allt:)

ploppy hälsar att grekland var bäst! fastän hon har flagnat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0