grattis mamma !

idag fyller världens bästa mamma år, grattis! <3



igår ägde vi hela kungsan typ och vi va turist attraktion och blev intevjuvade av tv4 och skrek och hejade och var snygga och så, och sverige förlora och det va sämst. väääldigt blöta och kalla och jag och mina ploppar hem till millis och mös och åt och hade det braigt, sen blev det nattpromenad hem när det började bli ljust igen, man ba mys!
snart ska jag hoppa in i duschen och fixa mig och kanske städa lite för sen kommer släkten plus klanen hit och firar lite :)
PUSSS!

Kommentarer
Postat av: Jonna

Jag vill också tillbaka! Grattis till Madde! :)

2008-06-15 @ 22:16:39
URL: http://jcb.blogg.se/
Postat av: c

Skriiiiv flickor :P

2008-06-19 @ 00:26:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0