lördag 14 juni

studenten igår var trevlig, de va kul att träffa släktingar som man inte sett på länge och jonna va jättefin liksom.
idag åker min älskade systeryster på konfaläger till brommagården och är borta i 12 dagar (!) ofta jag kommer klara mig liksom ? noo, kommer sakna massor, älskar dig mest jossaaa<3 men hon kommer få de bäst där borta och jag är typ avundsjuk :)

idag blir de match och så måst jag hitta present till mammi som fyller år imorrn! vad ska man köpa? hoppas jag hittar nått braigt  för annars blir de lite paniki typ. ikväll efter matchen bär det nog hem till millis skulle jag tro, de blir nog najsii.

nu ska jag göra  mig ording och allt sånt ni vet för idag är det kramis 12.30! pusss och kraam!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0