VI LEVER ALLIHOPA

tjooo, typ sämsta uppdateringen någonsin, men så får det faktiskt vara när man har massa underbara vänner och solen skiner och allt är braigt typ.
idag var det sista sista i skolan, vi hämtade betyg och fikade, fast vi hade avlsutning förra veckan så jag har haft sommarlov en vecka och det är helt galet underbart. 
såhär har dom dagarna sett ut typ,
i onsdags lekte jag med min erika och hennes mathilda och lollo, det va trevlans men lite halvbra sällskap kanske? :P torsdagen hade vi picknick med klassen, sen va rikards utspring och student mottagning, de va jättetrevligt rikard :D sen bar det direkt av till långholmen där vi mötte alla våra sötisar, vi busade runt och hade de roligt typ, sen blev det sleeping nose hos plopp med erika och alex!
på fredagen kom kusinsöt och vi va på grönan allesammans plus ploppy, kuligt liksom ! höll på att avlida i spökhuset men det gick bra tillslut, eller vi kom ut iallafall, nästan levande. efter de blev det donken och sen hem och sova.
lördagen kommer jag inte ihåg så mycket av, eller jo lite, va i välling by och sen badae vi med blottare, man ba mys :S sen blev det grillning med the klan typ, mysigast. söndagen spenderades med bästa, vi hade massa kul och spelade spel och cyklade och såg på film och fick panik och åt godis, sen sov vi lite och vaknade sent dagen efter. och dagen efter träffade jag sabina :)
det är typ det jag har hunnit med, plus att vi har hunnit fota lite oxå, najs liksom!
min mormor är här och vi lunchade nyss, sen ska jag äta middag hemma och sen vandra till erika och där ska jag klippa mathilda och tina, är lite nervös men det ska nog gå bra ^^ sen så ska ju milli fixa amanda till balen och jag tror att hon kommer bli finast av alla :) sen ska vi flickor dra oss in till kungsan och se på fotbollen! det blir nog najs tror jag, erikis och tungan liksom<3

nu är de till och med lite sol ute, kan de bli bättre? PÖÖÖSSSS!

Kommentarer
Postat av: mathilda/puppan

det gick jättebra att klippa ju :D tack så jättemegamycket!! :D:D

2008-06-12 @ 09:55:34
URL: http://kinkasha.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0