03 03 !

första dagen i skolan efter lovet, måste säga att jag redan saknar de underbara sportlovet och att jag redan längtar till påsklovet !
det är alltid segt med första dagen och jag somnade på engelskan som vanligt.. skärpning !
på frisör lektionen fattade jag ungefär ingenting. jag oorkar inte, det är jobbigt.
jag trivdes med att ha lov, kommsi nästa lov.

jag och tungan har seriöst fastnat på att säga 'jag ba' typ heeela tiden, och vi vet ju att vissa irriterar sig, men vad.. vi kan inte hjälpa.. (a)

jag har precis ätit mat och mormors goda sockerkaka :) och imorgon börjar jag sent, typ 12, eller halv 1, eller kanske 20 i 1.. sent iallafall :) det är sköööönt

jag måste bli mycket bättre på att fota, jag tar aldrig foton och har aldrig med mig kamera, det är tråkigt.. lets bättra mig :)

vad ska jag mer berätta..? chrisse va sjukling idag :/ på onsdag ska jag till staden med erika :) på lördag ska vi se melodifestivalen ! min mobil är dampig och slutar funka ibland..

pussen <3

Kommentarer
Postat av: Sararara

Jaaa, lets bättra dig! ;)

2008-03-04 @ 12:32:35
URL: http://soerens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0